انتخاب جوراب مناسب طبعیت گردی

یک فرد به طور متوسط 2000 قدم برمی دارد تا یک مایل را طی کند. بالا و پایین رفتن مسیر پیاده‌روی و ریشه‌ها و صخره‌هایی که در طول مسیر با آن‌ها روبرو می‌شوید را در نظر بگیرید، و این تعداد فقط بیشتر می‌شود. با هر قدم، جوراب مناسب نقش مهمی در راحت نگه داشتن پاهای شما و بدون تاول در طول سفر بازی می کند.

برای انتخاب بهترین جوراب های پیاده روی برای سفر خود، مهم است که این چهار مورد را در نظر بگیرید:

ارتفاع جوراب

جوراب با ارتفاع مناسب با کفش شما در برابر سایش محافظت می کند که بستگی به الگوی جوراب دارد.
میزان بالشتک بر راحتی و گرما تأثیر می گذارد.

پارچه

بیشتر جوراب‌های پیاده‌روی دارای پشم مرینو به عنوان ماده اولیه هستند، اما برخی از آنها بیشتر از پلی استر یا نایلون ساخته شده‌اند.

تناسب

مطمئن شوید که جوراب‌هایتان برای دفع تاول‌ها مناسب است

ارتفاع جوراب پیاده روی

جوراب‌های پیاده‌روی در ارتفاع‌های متفاوتی هستند، از آنقدر کوتاه که حتی بالای کفش‌هایتان دیده نمی‌شوند تا آن‌قدر بلند که تقریباً زانوهایتان را لمس کنند. برای انتخاب قد مناسب، نگاهی به کفش خود بیندازید. هرچه سرآستین روی چکمه یا کفش شما بالاتر باشد، می‌خواهید جوراب‌هایتان بلندتر باشد تا بتوانند از پوست شما در برابر ساییدگی مستقیم به کفش‌تان محافظت کنند.

این جوراب‌های کوتاه محافظت بسیار کمی در برابر سایش پوست به چکمه دارند، بنابراین باید فقط با کفش‌های کوتاه مانند کفش‌های تریل رانینگ یا کفش‌های پیاده‌روی سبک استفاده شوند.
کمی بالاتر از جوراب های بدون نمایش، معمولاً برای محافظت بیشتر، استخوان مچ پای شما را می پوشانند. آنها برای کفش ها و چکمه های کوتاه تا متوسط ​​مناسب هستند.
این ارتفاع کلاسیک برای جوراب پیاده روی است. جوراب‌های خدمه معمولاً چند اینچ بالاتر از استخوان‌های مچ پا قرار می‌گیرند تا با چکمه‌هایی که سرآستین‌های بالایی دارند از سایش محافظت کنند. دلیلی وجود ندارد که نتوانید جوراب‌های خدمه را با چکمه‌های کوتاه یا کفش بپوشید، فقط بدانید که پوشش اضافی در یک روز گرم می‌تواند گرم باشد.
شما فقط چند گزینه در دسته تا زانو خواهید یافت و احتمالاً برای کوهنوردی خواهند بود.

جوراب

صادرات جوراب

جوراب های بلند در برابر سایش که چکمه های بزرگ و تنومند می تواند در اطراف ساق پا و ساق پا ایجاد کند، محافظت می کند. این پوشش همچنین می تواند به گرم نگه داشتن ساق پاهای شما در هنگام کوهنوردی در طول شب و عبور از یخچال های طبیعی کمک کند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.