بهترین مارک جوراب مردانه ساق کوتاه اسپرت

آیا می توانید چند نمونه از مارک جوراب مردانه را که در زمره بهترین ها قرار دارند نام ببرید؟ آیا می دانید که جوراب مردانه ساق کوتاه اسپرت، از کدام مارک، دارای کیفیت بهتری است؟
جوراب یکی از پوشش های همیشگی آقایان می باشد که بهتر است رنگ و طرح آن متناسب با نوع تیپشان انتخاب شود تا آراستگی بیشتری داشته باشند.
همانطور که می دانید، ساق جوراب در نمونه های مختلف، اندازه های گوناگونی دارد و افراد می توانند بر حسب سلیقه، نوع جوراب مردانه خود را انتخاب کنند.
برند های زیادی انواع لباس زیر مردانه که یکی از آن ها جوراب می باشد را تولید می کنند. آقایان باید توجه داشته باشند جورابی را انتخاب کنند که از نظر جنس و کیفیت، بسیار مرغوب بوده و طول عمر مفید بیشتری داشته باشند.
همانطور که گفته شد، جوراب باید متناسب با تیپ انتخاب شود. به طور مثال، نمی توان جوراب اسپرت ساق کوتاه را به همراه لباس های رسمی پوشید یا برعکس.
تفاوت در نوع تار و پود و بافت جوراب، سبب شده تا انتخاب آن برای هر زمان و هر مکان متفاوت باشد.

بهترین مارک جوراب مردانه کدام است؟

اگر قرار باشد بهترین جوراب مردانه در بازار امروز معرفی شود، تعداد زیادی را باید در نظر گرفت. از میان کارخانه های تولیدی پوشاک که جوراب اسپرت را هم در لیست محصولات تولیدی خود شامل می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آدیداس
  • لکاست
  • نایک

و … .
البته توجه داشته باشید که این مارک های نام برده، همگی خارجی بوده و هیچکدام تولید کشور ایران نمی باشند. اگر قصد دارید جوراب ایرانی باکیفیت را خریداری کنید، بهتر است مارک هایی از قبیل فوکس، کلانتری و … را مد نظر قرار دهید.
هرچند که امروزه، کیفیت جوراب ایرانی متناسب با جوراب های تولید خارجی می باشد، اما قیمت جوراب ایرانی بسیار کمتر بوده و همین سبب شده تا بسیاری، جوراب مارک ایرانی را خریداری کنند.
برخی از کارخانه های تولید جوراب، با استفاده از مارک برخی از برند ها و هک کردن آن بر روی جوراب، قصد دارند تا جوراب فیک و کپی را در ازای جوراب اصل مارک، به مشتریان بفروشند. جوراب های کپی و فیک، کیفیت جوراب مارک اصلی را نخواهد داشت.

جوراب مردانه ساق کوتاه

انواع جوراب مارک مردانه

اغلب کارخانه های تولیدی جوراب، جوراب مردانه و زنانه را به صورت فری سایز تولید می کنند. زیرا مسلما اندازه پا ها متفاوت بوده و انتخاب سایز برای جوراب هم کار سختی می باشد.
اما از نظر اندازه ساق جوراب، بهتر است بدانید که جوراب مردانه ساق کوتاه، ساق بلند و … در بازار به فروش می رسد و اغلب جوراب های اسپرتی که بیشتر مورد استفاده در زمان ورزش و تیپ های اسپرت می باشد، دارای ساق کوتاه بوده و کمتر دیده شده که برندی جوراب اسپرت ساق بلند را تولید نماید.
بر خلاف جوراب های زنانه، تنوع در جوراب مردانه وجود نداشته و اغلب از نظر طرح و رنگ با یکدیگر متفاوت می باشند.
منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.