راهنمای انتخاب جوراب مناسب بسکتبال

انتخاب جوراب بسکتبال مناسب به اندازه انتخاب کفش مناسب اهمیت دارد. پاهای من باریک است، بنابراین جوراب های نازک و ارزان برای من کار نمی کنند. جوراب های بسکتبال واقعی تفاوت زیادی ایجاد کردند.

جوراب بسکتبال برای هر بسکتبالیست “مهم” است – از ورزشکار تا پیشرفت به سطح بعدی رقابت گرفته تا جو معمولی که آخر هفته ها در باشگاه شوت می زند.

جوراب

بهترین جوراب بسکتبال: برترین ها 2022

چه طرفدار حرفه ای باشید و چه طرفدار مشتاق، یک جفت جوراب بسکتبال خوب می تواند عملکرد شما را در طول تمرین، تمرین و بازی تحت تاثیر قرار دهد. برای کمک به شما در بهترین خرید ممکن، ما برترین محصولات بازار امروز را فهرست می کنیم.

در اینجا معیارهای ما برای ارزیابی هر محصول وجود دارد: راحتی، تنفس، دوام، اندازه، و بالشتک و پشتیبانی. هر دسته می تواند در مجموع پنج ستاره کسب کند که سقف هر محصول را 25 ستاره ممکن می کند. لیست ما اینجاست.

نایک یکی از بهترین برندهای ورزشی که از بهترین الگوی جوراب استفاده می کند و با این جوراب‌های بسکتبال بار دیگر آن را ثابت می‌کنند. این لباس به گونه ای طراحی شده است که پشتیبانی بیشتری را ارائه دهد و در عین حال اولویت بالایی برای راحتی در بازی دارد.
متریال استفاده شده از بالاترین کیفیت برخوردار است و عملکرد طولانی مدتی را حتی در صورت استفاده روزانه ارائه می دهد.

در سه طول مختلف موجود است
پشتیبانی قوس قوی
طراحی متناسب با پای چپ و راست
حس مواد تقریباً شبیه مخمل خواب دار است
جذب رطوبت باورنکردنی
تناسب راحت با ویژگی های فشرده سازی
این جفت از مواد درجه یک ساخته شده است تا تناسب خوبی ایجاد کند. آنها یکی از تنها جوراب هایی هستند که با ضمانت مادام العمر متوجه آن شدیم. در مورد ارزش صحبت کنید!

جوراب ها با ترکیبی از پشم مرینو ارگانیک، پلی آمید و الاستین ساخته شده اند. این ترکیب قابلیت تنفس عالی و از بین بردن رطوبت را تضمین می کند

بهترین جوراب بسکتبال: برترین ها 2022

بزرگترین تولید کننده جوراب در ایران

جوراب های جداگانه

زبانه پاشنه از نواحی حساس در برابر ساییدگی محافظت می کند. (آیا من تنها کسی هستم که در آنجا تاول می زند؟)
طراحی ساده این جوراب خدمه را نرم و راحت می کند. مواد مورد استفاده نیز دوام مورد نیاز ورزشکاران را فراهم می کند. Under Armor دارای فناوری HeatGear است که از طریق فتیله عالی پاها را خنک نگه می دارد.

آدیداس که هم برای فوتبال و هم برای بسکتبال طراحی شده است، یک جوراب راحت ساخته است که عملکرد بالا را به خطر نمی اندازد.

پشتیبانی اضافی در مناطق کلیدی به آن پایداری می بخشد و ساخت و ساز با کیفیت بالا پشتیبانی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.