چرا مردان جوراب های رنگارنگ می پوشند؟

چرا جوراب های رنگارنگ و طرح دار بسیار محبوب هستند؟

به زبان ساده، قانون همیشه این بوده است: هنگام انتخاب جوراب سفید، رنگ جوراب باید با رنگ شلوار همخوانی داشته باشد. بنابراین وقتی شلوار مشکی می پوشید باید جوراب مشکی بپوشید و وقتی شلوار جین می پوشید باید جوراب آبی بپوشید. با این حال، این بسیار خسته کننده است. بنابراین، جای تعجب نیست که جوراب های رنگارنگ و سرگرم کننده مردانه ترند شده اند.

حتی اگر شرایطی وجود دارد که باید از قاعده کلی که در بالا در مورد جوراب مردانه بلند ذکر کردیم پیروی کنید، بسیاری از موارد دیگر نیز وجود دارد که پوشیدن جوراب های رنگارنگ کاملاً مشکلی ندارد.

فرقی نمی‌کند جوراب‌ها با ابرقهرمان‌ها، نقطه‌های پولکا، قایق‌های بادبانی، پرچم‌های آمریکا، فلامینگوها یا بولداگ‌ها پوشانده شوند، جوراب‌های دیوانه در واقع می‌توانند مزایایی داشته باشند.

همانطور که می دانید، ما در دنیایی زندگی می کنیم که باید قوانین خاصی را رعایت کنیم. با این حال، وقتی تصمیم می‌گیرید از قانون پوشیدن جوراب زنانه متناسب با شلوارتان سرپیچی کنید، بیانیه می‌دهید. شما خود را به عنوان فردی جسور، که اعتماد به نفس بالایی دارد، تأیید می کنید.

مردانی که تمایل به پوشیدن جوراب مردانه فانتزی و سرگرم‌کننده دارند معمولاً هم سرکش و هم ظاهری هستند. آنها فقط استانداردهای اجتماعی را که برخی رنگ های خاص را تحمیل می کنند، رد می کنند. آنها جسور هستند و برای آن به همه احترام ما نیاز دارند.

واقعیت این است که آنچه برای پوشیدن مخصوصا جوراب نانو انتخاب می کنید، چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید. و پوشیدن چند جوراب رنگارنگ و سرگرم کننده به دیگران می گوید که شما فردی جذاب، مبتکر و حتی با نشاط هستید. علاوه بر این، این جوراب ها می توانند یک یخ شکن عالی باشند.

با این حال، ما در دنیایی زندگی می کنیم که همه ما بر اساس ظاهرمان قضاوت می شویم. و به همین دلیل است که لباسی که برای پوشیدن انتخاب می کنید تأثیر زیادی دارد.

اما آنچه در انتخاب پوشیدن جوراب های رنگارنگ جالب تر است این است که بر اساس مطالعه ای که در دانشگاه نورث وسترن توسط دکتر آدام گالینسکی، روانشناس اجتماعی انجام شد، این می تواند بر روند شناختی شما نیز تأثیر بگذارد. به گفته گالینسکی، پوشیدن لباس‌های خاص می‌تواند به شما اعتماد به نفس لازم را برای انجام وظایف خاص، به چالش کشیدن طرز فکر و عمل شما بدهد.

هنگامی که جوراب هایی مدل جوراب کالج پسرانه می پوشید، ممکن است احساس شجاعت بیشتری داشته باشید که ممکن است به آب های ناشناخته و موفقیت بیشتری در زندگی شما منجر شود. به هر حال، زمانی به موفقیت دست پیدا می کنید که بخواهید ریسک کنید و ناشناخته ها را بپذیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.