قیمت انواع جوراب واریس پاک سمن

آیا می دانید جوراب واریس باید دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی باشد؟ آیا قیمت جوراب واریس پاک سمن، از جوراب های وارداتی و خارجی موجود در بازار بیشتر است یا کمتر؟
یکی از بیماری هایی که امروزه در میان زنان و مردان رایج است، واریس می باشد. ابتلا به بیماری واریس می تواند دلایل زیادی داشته باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • داشتن وزن زیاد
  • بیماری های دستگاه گوارشی
  • یبوست
  • ورزش نکردن و نداشتن تحرک کافی

این مسائل می تواند سبب ورم کردن و برآمدگی ورید های قسمت پائینی ساق پا شود. وقتی دریچه های کنترل جریان خون در ورید ها و رگ ها دچار نارسایی شود و امکان فعالیت آن به صورت طبیعی وجود نداشته باشد، واریس به وجود می آید.
برخی از رگ ها و ورید ها به دلیل اینکه در اعماق پا قرار دارند، اگر دچار واریس هم شوند، از نظر ظاهری مشخص نیستند. اما رگ های زیر پوست و قسمت رویی پا قرار دارند، ظاهر مشخص تری خواهند داشت.
درمان قطعی برای درمان واریس وجود ندارد و افراد بهتر است وزن خود را کاهش داده، فعالیت های بدنی را افزایش دهند و برای درمان دستگاه گوارش خود به پزشک مربوطه مراجعه نمایند تا واریس بهبود پیدا کند.
یکی دیگر از راه هایی که سبب می شود تا واریس پا بهتر شود، استفاده از جوراب واریس می باشد که در ادامه پیرامون آن صحبت خواهد شد.

جوراب واریس پا چیست؟

همانطور که گفته شد، یکی از راه های درمان واریس، استفاده از جوراب واریس می باشد. جوراب واریس پا بایستی دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. کاملا محکم بوده و حالت کشسانی کمتری داشته باشد.
  2. متناسب با سایز پا انتخاب شود.
  3. در قسمت ساق و مچ پا تراکم بیشتری داشته باشد.
  4. برای میزان واریس های مختلف، دارای انواع گوناگونی باشد.

جنس جوراب واریس باید به گونه ای باشد که تا حدود 4 الی 6 ماه بتوان آن را استفاده کرد. افرادی که از جوراب واریس استفاده می کنند، باید توجه داشته باشند که هر از گاهی بایستی جوراب خود را تعویض نمایند. زیرا در هر حال، به دلیل خاصیت کشسانی جوراب واریس، هر چقدر هم که کم باشد، بالاخره ممکن است شل شود و یا طی دفعات مکرری که شتسشوی آن انجام می پذیرد، شکل ظاهری خود را از دست بدهد و دیگر فایده ای برای درمان واریس پا نداشته باشد.

جوراب واریس

تولید جوراب واریس در ایران

یکی از واحد های تولیدی که انواع جوراب واریس را در اندازه های مختلف و رنگ های متنوع تولید می نماید، پاک سمن می باشد. جوراب واریس پاک سمن، یک محصول ایرانی و باکیفیت است که از نظر کیفی، می تواند با جوراب واریس خارجی و وارداتی برابری نماید.
در مقابل، افراد می توانند جوراب واریس پا پاک سمن را با قیمت مناسب تری در بازار فروش خریداری کنند. زیرا محصولات تولیدی کشور های خارجی که در ایران هم قابل خریداری است، هر چند کیفیت بالایی داشته و برخی از آن ها ممکن است طول عمر بیشتری هم داشته باشند، اما قیمت بالایی داشته و جوراب پاک سمن می تواند مناسب افرادی باشد که به دنبال بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انواع جوراب هستند.
تعداد تولیدی های جوراب واریس در ایران زیاد است که از میان نمونه های دیگر این تولیدی ها می توان به جوراب واریس تن یار اشاره کرد.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.